Aktiviti

Akan Dikemaskini dari Semasa ke Semasa...

Wednesday, June 18, 2008

Penghargaan Dan Liputan Protes Jasin

Syabas dan tahniah buat AMK Jasin dan Melaka!

Protes yang telah dijalankan pada 14 jun 2008 yang lepas telah mendapat liputan dari akhbar Sinar Harian dan tidak ketinggalan Gerakan Rakyat Anti Manipulasi Minyak atau dikenali sebagai GERAMM. Liputan tersebut membuktikan AMK Melaka prihatin terhadap permasalahan yang sedang dihadapi rakyat.

Ketua Angkatan Muda Keadilan Malaysia, Sdr. Shamsul Iskandar Mohd Akin pula telah menyampaikan ucapan tahniah melalui blog beliau http://shamsuliskandar.wordpress.com.



Oleh itu, diharap dengan liputan dan pujian yang diterima akan menjadi pemangkin ahli AMK Melaka untuk bergerak aktif dalam menyumbangkan tenaga dan idea kepada Parti Keadilan Rakyat dan Pakatan Rakyat. Kerjasama daripada rakan Pakatan Rakyat iaitu PAS dan DAP juga amat dihargai.

Semoga aktiviti yang bakal dijalankan di masa akan datang mendapat sambutan dan kerjasama yang terjalin antara Keadilan, PAS dan DAP di negeri Melaka dapat dieratkan lagi dan diteruskan.


1 comment:

Anonymous said...

ok kani dh masukkn link anda..sila semak...kami sokong pakatan rakyat...UMNO dh lemah...tk pandai jg hati rakyat..tahu jg poket diorg je...reformasi..