Aktiviti

Akan Dikemaskini dari Semasa ke Semasa...

Monday, May 25, 2009

AMK Melaka Hadiri Forum "Anti Hopping Laws - Vice or Virtue?"

Bandaraya Melaka (22 Mei 2009) - Angkatan Muda KeADILan Melaka telah bersempatan menghadiri forum "Anti Hopping Laws - Vice or Virtue" yang berlangsung di Hotel Renaissance, Jalan Bendahara, Melaka. Forum yang dianjurkan Jawatankuasa BAR Melaka ini telah berjaya menarik minat lebih 100 orang peserta.

AMK Melaka telah diwakili Ketua AMK Melaka Sdr Hairiz Nordin, Naib AMK Melaka Sdr Law Bing Haw, Setiausaha AMK Melaka Sdr. Mohd Lokman Abd Gani, Ketua AMK Bhgn Bkt Katil Sdr. Farhan Ibrahim, Penasihat AMK Melaka Sdr. Shafie dan beberapa AJK dan pimpinan yang lain.

Forum yang menampilkan YB Gobind Singh Deo, Sdr Yeo Yang Poh, Sdr. Malik Imtiaz Sarwar dan Dr. Azmi Sharom telah berjaya menarik minat peserta yang hadir. Keterbukaan panelis dalam membicarakan soal undang-undang anti lompat, isu politik semasa dan keterbukaan media dalam negara kita menjadikan forum pada malam tersebut hangat.

Pada sesi soal jawab, pelbagai persoalan telah dipersoalkan kepada para panelis dan setiap soalan dijawab dengan teliti dan profesional. Pelbagai maklumat dan pengalaman baru ditimba dari Forum pada malam tersebut.



No comments: