Aktiviti

Akan Dikemaskini dari Semasa ke Semasa...

Monday, April 20, 2009

Ade Perhimpunan @ Demo ke Hari ini?!



Al-kisah pagi ni dari maklumat yang kami terima kelihatan Polis dengan kekuatan yang besar sedang mengawal ketat bangunan Sri Negeri (Melaka). Mungkin kerana hari pembukaan persidangan DUN negeri Melaka hari ini bakal panas setelah berhenti seketika sebelum ni.

Terdapat "Road Block" di kawasan sekitarnya, seolah-olah bakal berlaku perhimpunan... kami dari team blog AMK Melaka tidak dapat sebarang maklumat pun. Walau bagaimana pun, beberapa hari lepas memang heboh dari sahabat sebelah sana bertanyakan hal perhimpunan @ demo ni... Apa yang boleh kami khabarkan?? Sebab kami dan rakan-rakan Pakatan Rakyat negeri Melaka tak terlibat pun.

Siapa sebenarnya dalangnya?? Sebarang maklumat lanjut akan kami siarkan....

4 comments:

Anonymous said...

Siapa sebenarnya dalang????
Lagi mau tanya
bukan keje korang la ni???
abis polis punya maklumat salah la??
korang jgn sembang macam budak2 la
kalau xder angin bertiup
masakan pokok bole bergoyang

Anonymous said...

Usah menuduh sebarangan kalau tiada bukti.. polis pun manusia jugak... kebarangkalian untuk melakukan kesilapan tetap ada.. atau saudara dalam ketakutan dgn gelombang perubahan rakyat. Kalau pun berlakunya perhimpunan tersebut, ape perlu ditakutkan..

Anonymous said...

pandai plak ko citer pasal kebarangkalian ye mat...
korang penah buat perhimpunan kat situ..
tu pasal la kebarangkalian korang nak
buat ader ...dolll
mmg dah tabiat korang suka timbulkan huru-hara

Anonymous said...

Siapa yang buat perhimpunan kat Sri Negeri tu?? Macam ludah ke langit kena batang hidung sendiri jer... siapa yang cuba buat huru-hara? Huru-hara ke Melaka ni? Ke Sebelah sana yg huru-hara? Huru-hara akibat sikap dan gejala kurang sihat dari dalaman sendiri...