Aktiviti

Akan Dikemaskini dari Semasa ke Semasa...

Thursday, April 8, 2010

Pasir Salak Ugut Pukul Ipoh Barat - SK

KUALA LUMPUR 8 Apr - Ahli Parlimen Ipoh Barat, M. Kulasegaran mendakwa Ahli Parlimen Pasir Salak, Datuk Tajuddin Abdul Rahman mengugut untuk memukul beliau di lobi Parlimen pagi tadi.

Semasa sesi perbahasan dalam Dewan, Kulasegaran bangun membangkitkan Peraturan Mesyuarat 26(1P) meminta Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia memanggil Tajuddin memberikan penjelasan berhubung isu tersebut.

"Menggunakan Peraturan Mesyuarat 26(1P), saya minta Tuan Speaker untuk memanggil Pasir Salak kerana menggugut saya di luar Dewan sebentar tadi,

"Beliau juga mengugut untuk memukul saya dan akan menggunakan orang-orangnya untuk pergi ke kawasan untuk memukul saya jika saya tidak tutup mulut.

"Saya minta Tuan Speaker untuk menyiasat perkara ini kerana perbuatan seperti ini tidak seharusnya berlaku di kawasan Parlimen," ulas beliau.

Pandikar berkata beliau akan memanggil Tajuddin untuk meminta penjelasan berkenaan dakwaan Ahli Parlimen Ipoh Barat itu.

SK

No comments: