Aktiviti

Akan Dikemaskini dari Semasa ke Semasa...

Tuesday, September 8, 2009

Hari Ini! Program Ramadhan bersama Ket. AMK Malaysia

Tempat: Pasar Ramadhan Taman Cempaka, Peringgit
Masa: 4.30 petang
Tarikh: 08/09/2009 (Hari Ini)

2 comments:

Bah Lontok said...

Sampai hati Tuan Guru, mementingkan DAP lebih dari kaum melayu yang beragama islam. Walaupun kaum melayu ini menyokong UMNO tetapi mereka semuanya melayu yang beragama islam. Mungkin Tuan Guru anggap melayu yang menyokong UMNO ini semuanya lebih buruk dari DAP yang menetang islam.

Perbuatan Tuan Guru yang menyokong DAP dan mengutuk UMNO ini sangat merugikan kaum melayu. Kaum melayu akan kehilangan kuasa pemerintahan akhirnya nanti. DAP ini sebenarnya komunis yang anti melayu dan juga islam. Perbuatan DAP menyokong PAS se mata2 untuk memecah belahkan kaum melayu. Dengan ini kaum melayu akan jadi tidak kuat lagi kerana berpecah.

Bebas said...

Bah Lontok,

Saya tidak mengerti dengan kenyataan yang saudara katakan itu.. Apabila PAS & DAP bekerjasama, dikatakan PAS itu merugikan Melayu.

Apabila UMNO bekerjasama dengan MCA & MIC dikatakan perpaduan.. PAS mendahulukan ISLAM daripada kepentingan sesuatu bangsa dan ISLAM itu untuk semua.. ISLAM menggalakkan berlaku adil untuk semua umat manusia.. Lihat dari skop yang lebih luas bah lantok...

Manusia yang bernama/beragama ISLAM tetapi tidak mengamalkan ajaran ISLAM itu sendiri dan berani menghina agama ISLAM sudah tentu lebih teruk dari manusia yang bernama kafir yang tidak mendalami ISLAM. Fikir-fikirkan..